Looking For Anything Specific?

מנהיג חיזבאללה - - שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה.

מנהיג חיזבאללה - - שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה.. אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. למרות הכחשות חיזבאללה בצהל מוכיחים: מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר.

לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר: המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון. אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה.

נתניהו מאיים על איראן וסוריה. נסראללה מאיים על סעודיה ...
נתניהו מאיים על איראן וסוריה. נסראללה מאיים על סעודיה ... from dbkh.s3.us-west-2.amazonaws.com
אנחנו עדיין בתגובה איטית, ועמי האומה הערבית נקראים למאבק מול ראש היהירות. אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר. בריאיון לערוץ רוסיה היום הוא הבהיר כי הוא שולל שהאווירה הנוכחית היא של מלחמה. * יהושע מאירי מסביר לז'וז'ו אבוטבול שהמשיח מסתובב בתל אביב. המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון. נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף: מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה קרא הערב למדינות הערביות להגביר את ההתנגדות לעסקת המאה.

ברחבי לבנון, כמו גם ברשתות החברתיות, בירכו את מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, החוגג יום הולדת 60 • מצד שני, לא בטוח שנראה אותו חוגג בעצמו • כתבתו של רועי קייס, מתוך חדשות הערב, באדיבות 'כאן חדשות'.

בצד השני יש תוכנית לתגובה חריפה כזו שתגרור את נסראללה לעימות מול ישראל. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. * יהושע מאירי מסביר לז'וז'ו אבוטבול שהמשיח מסתובב בתל אביב. נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף: לדבריו, הארגון הפך לכלי שרת במסגרת מאבקי ענק במזרח התיכון. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר: נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון.ערוץ 7 10/11/2018 17:41. האלופים גבי אשכנזי, בני גנץ וגדי איזנקוט מתמנים לרמטכלים. * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדו… kan 31 במאי 2019 מבזקים. נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר.

מנהיג חיזבאללה המשיך לאיים בתגובה להרג פעיל ארגונו בתקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק, וטען: הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר:

מנהיג נוצרי בלבנון נגד חיזבאללה: "חי בכוכב אחר"
מנהיג נוצרי בלבנון נגד חיזבאללה: "חי בכוכב אחר" from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
בריאיון לערוץ רוסיה היום הוא הבהיר כי הוא שולל שהאווירה הנוכחית היא של מלחמה. נתניהו לא יכול להתמודד עם עוצמתה של ההתנגדות ואיכות הטילים בלבנון. * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף: המפלגה הפרלמנטרית שהוקמה על ידי חזבאללה נחשבת כנציגה בולטת של בני העדה השיעית בלבנון. מהיום נפיל כל מלט ישראלי. לפי העיתונאית הלבנונית מריה מעלוף, מנהיג חיזבאללה נדבק בנגיף בעקבות מפגש עם בכיר אירני שהגיע ללבנון במסגרת משלחת רשמית. אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם.

שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה.

חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. אבל מנהיג חיזבאללה צריך לקחת בחשבון שנקמת דם לא תסתיים הפעם בקול ענות חלושה או בהכלה בצד הישראלי. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. וכך המשיך מנהיג חיזבאללה לפרוש את טיעוני ההגנה, והשומע תוהה בינו לבין עצמו מדוע מנהיג שכל כך בטוח בעצמו מרגיש צורך להתגונן ללא הרף. אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה הזהיר כי מאות אלפי לוחמים מהעולם המוסלמי יבואו להילחם. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף. * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. מנהיג חיזבאללה המשיך לאיים בתגובה להרג פעיל ארגונו בתקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק, וטען: מזכל חיזבאללה ציין שבוושינגטון דבקים בשאיפתם ליישם את התוכנית, ולדבריו, צפויה להם התמודדות קשה. נתקוף את כל המלטים הישראלים בשמי לבנון, הוא הבטיח והוסיף: בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדו… kan 31 במאי 2019 מבזקים.

וכך המשיך מנהיג חיזבאללה לפרוש את טיעוני ההגנה, והשומע תוהה בינו לבין עצמו מדוע מנהיג שכל כך בטוח בעצמו מרגיש צורך להתגונן ללא הרף. מנהיג חיזבאללה המשיך לאיים בתגובה להרג פעיל ארגונו בתקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק, וטען: * חיילי צהל חוטפים אבנים, בורחים ולא מגיבים. אמצעי תקשורת מדווחים על הידבקות של מנהיג ארגון חיזבאללה ארגון חיזבאללה מוכה קשות מהנגיף. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר:

בכיר חיזבאללה ממשיך לאיים - חדשות ביטחון - ערוץ 7 חדשות ...
בכיר חיזבאללה ממשיך לאיים - חדשות ביטחון - ערוץ 7 חדשות ... from u.a7.org
אנחנו לא מעוניינים בעימות או במלחמה, אבל אם תכפו עלינו מלחמה, אנחנו נילחם. לפי דיווחים בלתי רשמיים עשרות אנשי חיזבאללה לפחות נדבקו בנגיף. ישראל צריכה להיות מודאגת, ולא רק מהטילים המדויקים. סגן מנהיג חיזבאללה, נעים קאסם, אמר הלילה (רביעי) שארגונו מעוניין להפתיע את ישראל במידה המתאימה. בצד השני יש תוכנית לתגובה חריפה כזו שתגרור את נסראללה לעימות מול ישראל. חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. מנהיג חיזבאללה התייחס להתרסקות הרחפנים בביירות: ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר.

בצד השני יש תוכנית לתגובה חריפה כזו שתגרור את נסראללה לעימות מול ישראל.

אבל מנהיג חיזבאללה צריך לקחת בחשבון שנקמת דם לא תסתיים הפעם בקול ענות חלושה או בהכלה בצד הישראלי. מהיום נפיל כל מלט ישראלי. מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה איים הערב (שלישי) על ישראל בנאום שנשא ואמר: ‏מנהיג חיזבאללה אמר במהלך נאומו כי אלה שפתחו במערכה נגד המחנה של חיזבאללה בעקבות האירוע לא ישיגו דבר. מנהיג חיזבאללה המשיך לאיים בתגובה להרג פעיל ארגונו בתקיפה שמיוחסת לישראל בדמשק, וטען: לדבריו, הארגון הפך לכלי שרת במסגרת מאבקי ענק במזרח התיכון. בנאום שנשא, ביום ג' 26.3, מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הוא התרכז בעיקר בהתקפה חריפה על ארצות הברית ועל שר החוץ מייק פומפיו אשר ביקר בסוף השבוע האחרון בלבנון. * יהושע מאירי מסביר לז'וז'ו אבוטבול שהמשיח מסתובב בתל אביב. בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדו… kan 31 במאי 2019 מבזקים. בין חיזבאללה לצהל מתנהלת מלחמת גרסאות לגבי מיקומם של מפעלים לייצור טילים בשכונות מגורים בסרטון נוסף נראה מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה כשהוא אומר. הוא אמר שארגונו מחזיק ביכולות שנשמרות במעגל סוד. חִיזְבְּאַללַּה היא מיליציה ומפלגה אסלאמיסטית שיעית פוליטית בלבנון. נסראללה התייחס לקשרים של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מנהיג מדינות ערב.

בנאום לציון יום אלקודס אמר נסראללה כי ההתנגדות לעסקה היא חובה דתית ומוסרית חיזבאללה. שהרי אם היה רואה בגילוי המנהרות עניין של מה בכך, מצופה ממנו שיפטור את הפרשה.

Post a Comment

0 Comments